Perionica Fića pruža usluge pranja i čišćenja svih vrsta motornih vozila. Bez čekanja, brzo i lako zakažite termin i Vaš četvorotočkaš će izgledati kao nov.
Usluge
Zakažite termin u Perionica Fića
Brzo i lako, u par koraka
Za ovaj datum ne postoje slobodni termini, molimo vas da izaberete drugi datum
:
:
:
Rezime
Usluge:
Naziv
Trajanje (min)
Cena (RSD)
Zbir:
0 RSD
Popust:
0 RSD
Ukupno:
0 min
0 RSD
Radnik:
Vreme:
Utisci
Никад више...
Н. Луне | 7.7.2022. 12:54
Јуче сам путем интернета заказао прање аутомобила за данас у 9 сати по цени прања од 500 динара ( и сада на сајту за чишћење и прање возила стоји цена од 500 динара). Потврђена је резервација и ја сам данас у 8:45 одвезао ауто до перионице. Радник (после сам чуо да се зове Милан) који је дошао у 9:15, откључао врата и рекао ми да прво мора да опере ауто који је ту стигао после мене. На моје питање шта то ради, пошто сам већ заказао за 9 сати, одговорио ми је да је и овај заказао за 9?! Рекао сам раднику да систем не дозвољава заказивање у исто време на шта је он одговорио да је газда рекао да тако уради јер су та кола неког директора, а ја уколико сам незадовољан могу да идем. Опет сам га замолио да опере ауто пре овог новодошлог, пошто журим за регистрацију возила и он ми је "објаснио" да се кола перу дан пре регистрације а не истог дана када се и региструју и поновио да ако хоћу чекам, уколико не, могу да идем. Браво! Да скратим причу... Прво је опрао тај ауто, а ја када сам после мало више од сата времена дошао по кола, она још нису била опрана. Сачекао сам отприлике још око 15-20 минута и коначно ми је речено да су опрана. И онда врхунац: Дао сам 500 динара раднику који је новац узео и тражио ми још 250 динара јер је прање возила 750 динара! На сајту стоји 500 динара, што сам му и рекао, али он упорно тражи још и каже ка ми неће дати кључеве од кола док не доплатим 250 динара. Тражио сам да позове власника и да са њим нећу више да разговарам. После неког времена дошао је син власника, који ми је објашњавао да на сајту грешком није промењена цена, што мене наравно не интересује. Јер ако су прихватили заказивање путем интернета, онда мора да прихвате и цену која ту гравитира. После дужег убеђивања (био сам спреман да идем у инспекцију) прихватио да платим 500 динара, као што пише на сајту а да ће он "покрити" разлику. Дали су ми кључ од возила, али ми, иако је то законска обавеза, рачун нису дали... И на крају, текст из наслова: Никад више!
Unesite potrebne podatke. Broj mobilnog telefona mora biti validan, jer će na tom broju biti poslata SMS poruka sa PIN brojem koji je neophodan za registraciju.
Никад више...
Јуче сам путем интернета заказао прање аутомобила за данас у 9 сати по цени прања од 500 динара ( и сада на сајту за чишћење и прање возила стоји цена од 500 динара). Потврђена је резервација и ја сам данас у 8:45 одвезао ауто до перионице. Радник (после сам чуо да се зове Милан) који је дошао у 9:15, откључао врата и рекао ми да прво мора да опере ауто који је ту стигао после мене. На моје питање шта то ради, пошто сам већ заказао за 9 сати, одговорио ми је да је и овај заказао за 9?! Рекао сам раднику да систем не дозвољава заказивање у исто време на шта је он одговорио да је газда рекао да тако уради јер су та кола неког директора, а ја уколико сам незадовољан могу да идем.
Опет сам га замолио да опере ауто пре овог новодошлог, пошто журим за регистрацију возила и он ми је "објаснио" да се кола перу дан пре регистрације а не истог дана када се и региструју и поновио да ако хоћу чекам, уколико не, могу да идем.
Браво!
Да скратим причу...
Прво је опрао тај ауто, а ја када сам после мало више од сата времена дошао по кола, она још нису била опрана. Сачекао сам отприлике још око 15-20 минута и коначно ми је речено да су опрана.
И онда врхунац:
Дао сам 500 динара раднику који је новац узео и тражио ми још 250 динара јер је прање возила 750 динара!
На сајту стоји 500 динара, што сам му и рекао, али он упорно тражи још и каже ка ми неће дати кључеве од кола док не доплатим 250 динара. Тражио сам да позове власника и да са њим нећу више да разговарам. После неког времена дошао је син власника, који ми је објашњавао да на сајту грешком није промењена цена, што мене наравно не интересује. Јер ако су прихватили заказивање путем интернета, онда мора да прихвате и цену која ту гравитира. После дужег убеђивања (био сам спреман да идем у инспекцију) прихватио да платим 500 динара, као што пише на сајту а да ће он "покрити" разлику.
Дали су ми кључ од возила, али ми, иако је то законска обавеза, рачун нису дали...
И на крају, текст из наслова:
Никад више!